Besviken

Har aldrig varit så besviken på laget som ajg var igår... När man slutar åka skridskor, och gör saker för sig själv istället för laget då bör man nog ta en funderare på vad som är galet... Hockey är ju trots allt ett lagspel... Vilket de flesta spelarna i Mif glömt bort för tillfället... Ingen nämnd och ingen glömd... Men jag hoppas verkligen på bot och bättring i morgon och tre poäng borta mot Mariestad bör väl gå att fixa??? Eller? Kan ärligt säga att jag inte känner för att slänga mina sista slantar på att sitta på buss in till Malmö och se dem spela såhär... Då myser jag faktiskt hellre till det med Erika till helgen och struntar i resten av hemma matcherna den här månaden... Det trodde ajg aldrig jag skulle säga men så illa känns det för tillfället... Men men  enough said!

Ska ha det förta utvecklingssamtalet för terminen idag... Kommer nog inte att vara några problem... Sen e det hem oc häta lite och sen in till Mas med mamma för del två i utbildningen =) Minns inte riktigt vad som skulle hända idag men det har nog mamma koll på... Hoppas jag *hehe*

Jag och ERika har inte ätit middag tillsammans en enda dag den här veckan *suck* Därför hoppas jag att vi kan göra det idag...  Imorgon ska hon på disco med konfan så då sitter jag ensam igen *snyft* Men men ajg har att göra *Hehe* Nu ska här djävlar ta mig bli ordentligt hemma... Hmmm har sagt det förr men någon gång måste man ju leva upp till det eller hur??? Bättre sent än aödrig ;)

Nej nu ska jag göra vid mig!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback