Arg eller ARG!

Det finns saker som gör mig arg och det finns saker som gör mig ARG! Just nu är jag det sistnämnda...  Jag förstår att du tog illa vid dig gumman, men som sagt... Låt det inte slå ner dig! Vi finns här för dig det vet du!

Kalaset var helt okej och det var kul att träffa alla "gamlingar" igen... Händer ju inte allt för ofta numera sen jag och Rikard gick ifrån varandra... Men jag måste erkänna att jag saknar dem... Och Camilla hade jag ju inte träffat på... Hmmm... Ja många år iaf... Inte heller Agne... Fick tom skjuts av dem hem...

Har även passat på att vara en sväng hos mina älsklingar, nämligen familjen Olsson =) Elias satt och matade mig med godis *skratt* Och Oliver... Jisses... tjejerna kommer att få svårt att värja sig mot honom när han växer upp...  =) Svårt att fatta att Elias nyss blivit tre år... Busigare frö får man leta efter... men oh vad jag älskar honom *hehe* Han, jag och en godisskål och vår lördag e räddad *hehe*

Nej nu verkar det som om min kudde och mitt täcke kallar... Så det e väl dags att slåss lite ;) Eller brottas om man så vill =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback