Aktiviteternas hus

Dit ska vi idag efter jobb... Vet inte riktigt vad det innebär... Men det ska vara något i stil med fångarna på fortet... Spännande *hehe*

Mår lite si så där men men... Ont i hela kroppen och igår mådde jag jätteilla, men det berodde nog på den otroligt dåliga ventilationen som det fanns i det klassrummet vi befann oss i... Ja igår var jag ju i skolan... Det var intressant och skönt att få komma bort från "verkligheten" ett tag =) Kursen verakr jättespännande och nu ska jag bara få tag i böckerna...

Den här helgen lär det inte bli speciellt mycket vila... Ska baka med Tim i morgon och på söndag har Elias kalas... Hur sjuttsingen ska jag hinna? Till på köpet e det reklamen oxå... Jaja det ska väl lösa sig på något sätt...

Nu ska jag hoppa in i duschen iaf...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Meeen..måste jag skriva in själv att det är hockeyallsvenskan men Mora - Malmö..du har väl inte glömt att det visas på Tv4Sport..

Hoppas kvällen är bra på alla sätt och vis. Kram på dig

2008-10-03 @ 20:39:53
Postat av: Therese

hehe Nej jag hade inte glömt det men var inte hemma :( Men å andra sidan hade vi gryyyyyyyymt roligt i Malmö Hehe Kram och hoppas du oxå hade en underbar kväll!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback