Stängning...

Har bytt tid med Ingrid idag... ska stänga istället... Ganska skönt trots allt för jag fick sova lite längre *hehe* Det behövdes... Igår när jag kom hem så var jag i full gång med det mesta men sen bara stupade jag vid 16... Skulle lägga mig för att läsa lite men tjo sa det bara och sen sov jag bort två timmar... :P Och för att inte tala om inatt... Somnade två gånger i soffan innan jag slutligen kom i säng och sov tills nu ungefär...

Tja... Så+ var det då fredag... Och vad bjuder helgen på???

Städning...
Hockey :D
Reklam... (Bara ett distikt nu)
Mys i soffan med lite popcorn och så
Singstar kväll med Tim imorgon
Tvätta...

Men nu ska jag iaf ta en kopp kaffe innan jag gör vid mig =)

Hoppas ni får en bra dag i rusket... Kenneth, har du stulit tillbaka solen nu????:(


Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Nej nej..jag har inte gjort det..lovar Jag bor ju i norrland och vi avskyr ju sol och värme, vi vill ju ha snöstorm och -15 året om..

2008-11-14 @ 22:30:56

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback