Skola

Ja nu var det dags igen... Inte riktigt motiverad men det kommer nog *ler* Tror det beror på att ajg e så himla trött och less på det mesta... Morfar åkte in på sjukhus igen igår... En infektion i kroppen igen :S  Krya på dig morfar...

Och ingenting hör jag från HONOM... Börjar bli rejält orolig med tanke på bakgrunden... Dessutom pratade jag med någon igår som som vanligt rörde upp lite känslor... Det la sig fort igen, men jag vet att om han kommer så e jag fast. Lite jobbigt att känna så speciellt eftersom jag vet att jag vill ha en annan person...

Skönt att det e fredag idag:) Ha lite mysigt "samkvän" ikväll... Tina, Reino, Erika, Jocke och jag... Kanske en till =) Sjunga lite och äta lite gott *ler*

5 dagar och 13 timmar kvar... Sen smäller det :D NICE!!! Ser verkligen framemot det *ler* Hockey i ny arena... Kan det verkligen bli bättre???

Nej dags att göra vid sig... *ler* Ska snart ner till bussen!!!

Stor megakram till er som orkar läsa!

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback