Så var vi där igen...

Ja jag menar med förkylning och så... hör knappt något... bägge öronen har lock och jag snörvlar och hostar så det gör ont i bröstet :( Varken vill eller har råd att vara hemma igen... *suck*

Mariestad igår... *Suck* Vilken oinspirerande match... Men å andra sidan var jag itne riktigt upplagd heller så :( Kändes för djävligt redan igår *suck* Och nu e det än värre... Får hoppas det e bättre på onsdag då det e dags för Växjö :)

Annars händer inte så mycket.. Det mesta flyter på mer eller mindre... Har fått ont i mitt ögga igen :S Vilket jävla gnällande det e på mig idag *hehe* Men jag känner att jag verkligen behöver få tycka lite synd om mig själv just nu :( Så mycket som händer runt mig och vissa grejer jag vill men itne kan... *stor suck*

Nej nu e det dags att surfa vidare... Titta gärna in på
Min bilddagbok!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback