Platt fall...

Blev det uppe i Västerås *suck* Tydligen allt annat än bra... Ny plattmatch och förlorade poäng... Man v inner en, förlorar en... Fast ärligt så måste jag säga att Västerås e ett bra lag och nu när Johan Tornberg fått ta emot hot osv förstår jag att västeråsarna e mer taggade än vanligt... Men VARFÖR i hela fridens namn slutar Malmö spela hockey i en sån situation? Man kunde hedrat Tornberg(som ju varit aktiv i Malmö som spelar oxå) genom att VINNA!!! Eller iaf KÄMPA!!!! Aja, nu ska inte jag gnälla för det görs det tillräckligt på andra sajter;) Men som sagt... Skärpning pågar!!!

Sa fel till Tim igår och jag tvättar nu på förmiddagen... Men ska för söka hinna ut med reklamen i em så jag slipper det imorgon=)

Kommer ett inlägg till snart som e en liten födelsedagshyllning eller vad man ska kalla det=)

Tjingeling på er allihopa!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback