Jaha...Det känns som igår

Ja det känns verkligen som om det var igår jag skrev en rubrik som hette "Mittwoch", men tjena det var ju en hel vecka sen :S

Idag ska jag hämta ut biljetterna jag beställt åt diverse personer *ler* Sen e det tillbaka till jobb för personalkonferens... Hemma vid halv åtta... Tjo, jag kan verkigen låta bli att skratta :S Men men... Jag överlever nog *ler*

Örat känns som det  gör fortfarande :S Får se vad det blir till idag... Dags att handla revaxör annars...

Dags att väcka två sovande ungdomar.. Usch vad jag börjar bli gammal :S Det märks om inte annat på Erika... Hon börjar ju bli stor och jag gammal *gråter*

Nej nu måste jag göra vid mig... orkar inte men vad ska jag göra :S Hörs kanske ikväll om jag orkar... En pk brukar itne vara så hemskt jobbig... *ler* Men det känns lite drygt med tiden och så...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback