Imorgon då jäklar...

Då e det ÄNTLIGEN dags!!! Första matchen ute på Malmö Arena... Behöver jag säga att jag längtar???? Och behöver jag säga att förlusten igår var snöplig... Å andra sidan förlorade Leksand mot Troja Ljungby, så vi ligger inte så långt efter... Fast halkade ner på en tredje plats... Men det tar vi nog snart igen tror jag... jag har faktiskt konstigt nog förtroende för pojkarna;)

Annars händer inte överdrivet mycket... Sista utvecklingssamtalet idag... Sen börjar tio minuters nästa vecka :S Aja... Det ska nog gå det med =)

Morfar ligger kvar på sjukhuset och det känns så surt att ajg inte kan hälsa på honom... E genomförkyld... Eller stopp i näsan iaf... Annars känns det inte något... Får väl se om jag inte kan vila upp mig i helgen... Eller något...

Som sagt... Längtar sjuuuuuuuuukt mycket till i morgon...

1 dag och 11 timmar kvar till nedsläpp... Man e lite småpirrig=)

Ha en underbar dag alla!!! Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback