Gåshud...

Ja det upplevde man ett par gånger i går kväll... Arenan e mäktig utan tvekan... Det var so matt stiga in i någon annan värld... Svårt att eskriva men det kändes lite overkligt på något sätt.... Att Malmö sen vinner efter att de sista 5 minutrarna varit rejält tillbakapressade, gör ju inte saken värre direkt;) Hoppas nu att någon av de där 13244 (Eller 13247) kommer tillbaka fler gånger...

Var på aRenan redan lite i fyra och Erika var precis lika tagen som jag... Det går inte riktigt att beskriva känslan... *ler*

Själva matchen då? Jo Malmö höll väl i taktpinnen hyfsat mycket och för att nämna dagens överraskning så måste jag säga Johan Björk =) Han imponerade på mig rejält igår och det var tyvärr länge sen man sa det om honom... Han har verkat lite tung den här säsongen, men igår... jisses. Grabben kan ju för sjutton åka om han bara vill ;) Genomåkningen han gjorde var ju så klockren... Synd bara att skottet inte var lika bra...

Men matchens höjdpunkt var nog Paulssons mål... Jisses vad snyggt... Paulsson-Öberg-Paulsson och smackibonk!!!! Läck hinner inte med i den förflyttningen och ligger och sprattlar i andra änden av målet... Underbart och hockey när det e som bäst=)

Öppning idag och slutar tidigt... Nice för det känns som om det behövs *hehe*

Börjat få ont i ryggen... :( Eller sida för att  vara mer exakt... Men men det brukar höra till när det blir lite kallare... Går det inte över får jag väl kolla upp det...

Sovit max tre timmar idag men det var det värt för som sagt... Jisses vilken dag igår... Förutom några lite mindre roliga saker jag fick reda på strax innan vi åkte... Men jag hoppas verkligen att det reder upp sig! Och att det itne e så som N sa...

En iss från igår tyckte jag var att det var vita tröjor man fick eftersom Leksand spelar i vitt... Men jag fick ju reda på varför sen och då lät det mer okej :D Det var tagit från Nhl och en tradition som Winnipeg startade i slutet av 80-talet som kallades "White out" och var menat för att skapa en lite "skrämmande" atmosfär för motståndarna... Om det lyckades i går vet jag inte *Hehe*

Nej nu måstej ag göra vid mig... ska gå om en kvart. Ska tillägga att jag lätt hade kunnat sitta här och svamla ett bra tag till så imponerad e jag faktiskt... Först och främst av arenan då... *elr *Vissa smågrejer jag gärna hade sett skötts på ett annat sätt men det kommer nog så småningom!!!

Ha en underbar dag!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback