Fotografering...

Jupp... Dags igen... För ett år sen när fotgrafen var där kämpade jag och Coffe med 17 barn :P Nu e både Sabrina och Ingrid där... Skönt!

Erika har ont i magen igen... *suck* Får ta och ringa vårdcentralen igen... Nu får de kolla upp det riktigt...

Fick en liten smådepp igår eftersom en person inte hört av sig... Jag litar på att han gör det men som vanligt oroar jag mig för att något hänt honom... Och med tanke på omständigheterna och bakgrunden e det ju inte omöjligt...

Äntligen har alla jag vet vill ha biljett fått det :D Så nu e det bara att köra nedräkning... 8 dagar tills det smäller... Läääääääääängtar!!!

Nej nu får man nog ta och hoppa in iduschen och vakna till lite=)

Tjingeling och tänk på mig hela förmiddagen... *Hehe* vi vet inte när fotograferingen blir :P

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback