Erika Therese Hansson

GRATTIS PÅ DIN 14 årsdag min älskade unge!!! Tänk att för 14 år sen låg jag och hade enormt ont... Men ingen bebis i sikte... Du hade det väl så varmt och gott därinne, så du drog ut på det i det längsta... Jag minns det som igår... Tiden gick så enormt sakta och vi längtade så mycket efter dig.... När du väl kom ut, var du nog det vackraste jag nånsin sett (Och det är du fortfarande) och jag fylldes av en stolthet och lycka som inte går att besriva i ord

Jag älskar dig Erika och trots att du ger mig massa gråa hår ibland så e du det bästa som hänt mig!!!!

En stor puss och kram till dig hjärtat!!!! Älskar dig och ha en riktigt bra födelsedag hos pappa

       

Lämna en kråka tack!
Postat av: K

Vad fick hon för ngt i present..ngt från Modo hockeys souvenir shop kanske ;-)

2008-11-16 @ 16:00:35
Postat av: Anonym

Hehe Nej... Och av mig har hon itne fått något ännu ;) Så det tänker jag inte avslöja :P Kanske ska be dig köpa en halsduk åt henne med haha Kram

2008-11-16 @ 19:18:22

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback