Ville inte riktigt...

Stiga upp idag...  Seg och jäklig... Men men... Tror nog att jag kommer igång snart nog *ler*.

Känns som att det kan vara lite småkallt ute :S Men det blir nog bättre uppåt dagen... Och nu e äntligen mitt kök riktigt nice=) Idag e det nästa rum som gäller... Blir nog vardagsrummet...

Och imorgon kommer förhoppningsvis min babe hit=) Saknar dig Tinis!!!

Äggfrukost idag på jobb... Mumsigt *hihi*

Retar mig fortfarande på kameran som bara dog *suck* Helt svart display och fotona man tar blir alldeles svarta...Jaja... Har ju som sagt sett en jag kan tänka mig =) Ska bara höra om jag får lov att beställa den i mammas eller någon annans namn eftersom jag inte har något id-kort... Ska ta och fixa det oxå snart... Går ju att göra i Trelleborg nu ju...

image233

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback