Vilken helg!!!

Men konstigt nog deppar jag inte... Märkte igår att jag blivit starkare... Jag e inte längre någon vem som helst kan köra med... Tough luck att du inte fixar det...

Avslutade vänskapen med en som jag egentligen itne känt någon som helst närhet med sen nyår. En som inte kan stå för sina misstag själv, utan skyller dem på andra... I det här fallet mig... Tänker inte lämna ut något av konversationen mer än att JAG agerat på ett sätt som gjorde att personen inte tyckte det var lönt att ha en relation över huvudtaget... Enligt honom....

Det var inte jag som blev stupfull och nästan förstörde en fest...... Det var inte jag som varit otrevlig via msn....... Inte jag som bangat varenda gång vi skulle hitta på något....... Väx upp lille du... Det e hög tid... du e ingen fjortis längre även om du vissa gånger påminner om en... Men nu har jag tagit mina händer ifrån dig... Kommer inte att ställa upp på dig något mer... Hoppas bara att du snart blir såpass vuxen att du kan ta lite ansvar för dina egna handlingar!!! Känns ganska skönt att ha lagt det bakom mig, då man varenda gång man inlett ett samtal med honom varit lite orolig för att han skulle attackera allt jag har kärt och håller som mitt... Socialfall, kärring mm e bara några av grejerna jag hört... Men så e jag sån som inte gärna avslutar vänskaper, då jag gärna vill tro att det går att reparera... Men så e inte fallet den här gången.... Dumt att inte säga ifrån tidigare jag vet, men jag e väl för snäll vissa gånger... Eller rättare sagt för mesig....

Solen skiner idag igen... Man kan ju inte annat än bli glad *ler* Även om det finns ett litet moln, men jag litar på att du menade vad du sa :) Och de orden värmde kan du tro... Som jag har längtat efter att höra dig säga dem...  Men ja jag skäms lite grand fortfarande... Och utan att låta dum eller barnslig, så vill jag säga att Jag älskar dig... Du har en stoooooooooor plats i mitt hjärta, men det vet du om.... Berättade det ju för dig mer eller mindre... Har super svårt för känslor och särskilt när det e som det e... Men du vet var jag står... Och jag vet var du står... Tror jag...

En kopp kaffe e på sin plats nu eller så tar jag duschen först och kaffet sen... Blir nog bättre *ler*

Får hem min älskling idag=) Hon kommer ikväll när jag slutat... Och Carro kommer oxå lite senare... Sover hos sin morbror idag...

Nej om man skulle ta den där duschen nu!!!*hehe*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback