Usch...

Vad dåligt jag hänger med... Jag påstår att han tillhör en  av mina favoriter inom hockey och ändå lyckas jag missa det här :P I ETT ÅR!!!! Hmmm... *hehe* Kan bero på att det e väldigt mycket Malmö Redhawks som kretsar i mitt huvud... Och så jobb förstås :S Så jag hinner inte riktigt med att fokusera p ådet jag vill... Följer Hersleys framfart någorlunda... (Går hyfsat bra nu när han e tillbaka i ECHL), skulle vilja följa Andreas Thuressons och såklart då Suddens och Öhlunds samt Johnssons men det hinner jag inte med :S

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article2383083.ab

Nä... Ska renbädda nu sen får man väl snart gå oc hlägga sig :) Jobba några timmar imorgon ju...

Tjingeling!"

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback