Undrar...

Om jag fått ögoninflammation... Eller om det bara e som jag e trött... Det kliar inte så jag gissar på det sista... Har 45 minuter på mig att se hur det e... Men ögonen tåras och rinner så jag får väl avvakta och se om det kommer mer gult... Läste precis att om man har ögoninflammation kan vätskan även vara klar... Och jag vaknade idag med båda ögonen igenklistrade... Inte mycket, men jag brukar aldrig ha det så... Trodde att ögoninflammation kliar alltid men det behöver det inte göra iaf inte så mycket... Gör det det så beror det oftast på någon form av överkänslighet... Jaja man lär så länge man lever... Avvaktar ett tag till för att se hur ögat känns...

Så skönt att boendet e bokat för Göteborgsresan =) Tåg plus boende kommer att gå på cirka 1500... går för fasen inte att komma undan billigare =) Och eftersom boendet inte e det viktigaste för oss utan att kunna göra saker så e det kanon att det blir så billigt... Nu kan man spendera desto mer på aktiviteter.... Liseberg e väl det jag fasar mest för... Men Erika e inte så pigg på att åka dit om vi inte hittar en kompis till henne som kan följa med... Men samtidigt e inte en Göteborgsresa komplett utan att ha varit på Liseberg kan jag tycka =) Får väl muta henne eller något *hehe* Kanske med lite godis????;) Snaaaaart får jag hemskickat en massa ;)
Gratisgodis.se Nu har de en kampanj där man får poäng bara för att logga in... Gottegrisen jag njuter;) Bara några enstaka poäng ifrån ett paket godis;) MUMS!!!

Usch ja nu var det dags att fortsätta göra vid sig... Blir nog jobb trots allt...

Vi hörs nog senare...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Hello!! Kan vara allergi... Jag gick så som du förra året under björkpollen säsongen. Gjorde inget då. I år var jag tvungen och göra något och jag har pollenallergi...

Postat av: Therese

Okej... Jo jag misstänker något sånt... Vi får se om det fortsättter... Nu känner jag inget iaf =)

2008-05-14 @ 16:42:51
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Men det finns bra medicin till Allergi...

2008-05-14 @ 17:19:40
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback