Tillbaka...

Efter reklamrunda, en sväng hos Anna och Ewe och en liten runda hos mamma... Ville inte gå därifrån idag, för det har tagit hårt på henne... Ja på oss alla... Mina tårar kommer alltsom oftast och det e skitjobbigt... Vill bara gå och lägga mig och bara sova lite... Orkar inte mer... Det gick ju så bra och hon mådde så bra... Antagligen därför man tar det så hårt... men nu ska hon in till Lund (Förhoppningsvis) och bli ballongvidgad i veckan... Skönt... Och allt var under kontroll men de ville göra det för säkerhets skull.... Tänker på dig min älskade mamma!!! PUSSSSS!!!

Och tack för alla fina ord mina vänner... Älskar er!!! Stora kramar på er alla...

Tjingeling...

Lämna en kråka tack!
Postat av: sussi olofsson

men har lena blivit dålig igen :-( jag är inte så bra på att hitta rätt på bloggar men är detta din senaste

tänker på er

2008-05-18 @ 18:29:56
Postat av: Jessie

Tänker på dig min vän....

Postat av: Therese

Ja detta e min blogg *ler* Och ja mamma har fått en infarkt till :( Kram

2008-05-18 @ 23:00:28
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback