Tågresan bokad=)

253 kronor tur och retur... Som hittat *ler* Inte ens bussen e billigare!

Så nu e det boendet och Göteborgspasset det ska sparas ihop till :) Men det fixar vi *ler*

Nu e det snart dags att bege sig... Drömt om en av föräldrarna på jobb... Vi skulle resa någon stans... Minns inte riktigt vart, men det var en massa komplikationer iaf... När vi väl var på väg så hade jag glömt ta med extrabyxor... Vi glömde nycklar Id osv :S *hehe* På tal om id så blir det nog möjlighet att göra det när allt e betalt :) ÄNTLIGEN!!! måste jag säga... Såklart blir det pass, för så slipper man dubbelt id ;) Nästa steg e ju körkort, men det e en senare fråga =)

Nej nu ska jag göra vid mig så jag kan bege mig sen!!

Ha en underbar dag i solen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback