Svenska cupen...

Tror jag bestämt det heter... Skulle lyssnat på daniel och inte satsat på de här matcherna *hehE* Hur fan kunde Trelleborg förlora mot Västerås??? Vilken division spelar de i??? Västerås alltså... Och Malmö ff.

Och hallå??? Kryckor på planen??? Jag e ingen stor fan av fotboll men herregud... Man kastar inte in grejer på någon arena... Sjuuuuuuukt!!! Ny gren? Kast med liten krycka??? Fel ställe att utöva den på bara....;)

Nu e all tvätt färdig och uppe... Och sovrummet e snart helt rent :)

Hann med att lägga två bud på en ps3 på budson.com men mina bud var inte unika... *snyft* Tänk ett ps för 2 kr :O Men det e helt klart värt att testa *ler* Enda nackdelen e ju att ett bud kostar 15 kronor att lägga... Men men... Vad e 30 kronor jämfört med 6500 som det kostade i vanliga fall???*hehe* Testa vet jag :D


Jaja... Nu e det dags att fortsätta känns det som... Men känner jag mig själv rätt så återkommer jag :D

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback