Sovit...

Som en stock hela natten *hehe* Sådär lite lagom utvilad nu... Hade tänkt se lite hockey i natt men det smög sig... Jag hann lägga mig i soffan sen var det kört *hehe* Blev nog för mycket på en gång i går *hihi*

Ska fixa till deklarationen och sen spela igen :P Fick ju äntligen tag i koden igår.... Trodde jag ksulle orka spela mer än jag gjorde *hehe* Men som sagt... Var nog lite för mycket som hände igår *fniss*

La ett nytt bud på budson, men återigen var mitt bud inte unikt :(:( Kan bli tufft att pricka rätt ;) Men hyfsat skoj och har man tur kan man få fina grejer till verkliga pangpriser!


Nej Therese... Se till att få något gjort och sitt inte här och dega *hihi*

Tjingeling!! Vi hörs och störs!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback