Sova...

Ville jag göra länge idag märkte jag... Hade ställt klockan tiiiiiiidigt, men bestämde mig för att jag kunde sova till åtminstone 4.30... Tycker om att ha god tid på mig... Vaknade nu med världens ångest och trodde jag var försenad... Ja försenad om man ser till hur dags jag brukar vara uppe när jag öppnar, men fortfarande med gott om tid... Så det löser sig... *ler* Men fy vad trött jag blev :S. Skönt att det snart e helg *hihi* Ska på kalas på lördag så reklamen blir på söndag... Så sova läääänge blir det innan kalaset... *hihi* Inte hänt på länge det heller men jag behöver det känner jag...

Aldrig har jag väl längtat så mycket efter att klockan ska bli 13 innan jag ens kommit bort på jobb... *hehe* Borde vara förbjudet att vara så trött som jag e idag...

Nej kanske borde starta en kanna kaffe... Orkar jag det??? Vi får se *hehe* Sen får jag nog göra vid mig...

Ha det underbart idag... Hörs kasnke om ett tag =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback