Söndag kväll...

Och Mårten och Darling har precis varit här en sväng :) Trevligt trevligt =) Ett litet yrväder e hon Darling då alltså;)

Så glad att vi börjat umgås igen gumman =) Fler såna här kvällar :D Och ja jag ska komma ohc hälsa på er oxå... Lovar :)

Stänger i morgon... Helt okej =) Sen e det hem och fortsätta med det jag inte hunnit idag... Lär väl hålla på hela veckan =) Men ska bli så grymt skönt när det e klart =) Erika fick iaf ordning (Någorlunda) på sitt rum idag... Tänkte hjälpa henne med det sista så det ser ordentligt ut där... sen får hon faktiskt se till att städa varje dag...

Skulle ringa Tina... Men gumman... Hoppas vi kan höras imorgon för jag e grymt trött :( Tänkte gå och lägga mig efter det här inlägget...

Så vi hörs väl imorgon när jag vaknat och så =)

Puss kram och sov gott!

Lämna en kråka tack!
Postat av: jenny

ha en fin morgondag!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback