Skit...

Skulle spela igår kväll och nu hade det ju faktiskt gått hyfsat bra... Glad i hågen startar jag spelet och upptäcker att det har blivit något fel *suck* Så nu får jag värva ihop ett nytt lag ikväll... IGEN :S Har skrivit upp de flesta jag hade men mindes inte alla :S Illa!!!*hehe*

Så var det dags för ny vecka och ny stängning :D Men vad bjuder den här veckan på då??? Vad jag vet hittills så...

Jobb (Såklart)
Kalas på lördag för Tim/Jan
Träffa Tessan (??)
Bingo (??) på torsdag
Spela :P Den här gången ska jag verkligen se till att inget bråkar....
Hälsa på Mårten och Madde...
Följa hockeyvm lite grand
Följa Silly season :)
Skriva lite mer... Varit dålig på det...
Städa...
Blogga lite...
Reklam
Gratta alla vänner som fyller år... (E nästan någon varje dag den här veckan *hehe*)

Nej nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen och äta ltie frukost (E faktiskt hungrig för en gång skull) Men haha... det där lät fel... Jag ska duscha först och äta sen... Inte äta i duschen *hehe* Vi hörs under dagen :D

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback