Sjukhus

Känns lite som om jag fått nog av dessa för ett braaaaaaa tag framöver...

Var hemma från jobb igår och var och hälsade på mamma... Erika hade vaknat på morgonen och haft ont i magen... På kvällen var hon ganska blek och vi åkte upp på akuten... Satt där i någon timme... Men det gick hyfsat fort ändå... Men hon, liksom mamma e ju nålrädd så hon totalvägrade snabbsänka...*suck* Fick en remiss ner till Katten idag men hon har sovit hela natten och nu gör det bara ont då och då... Så jag avvaktar nog...

Ska göra vid mig och sen sticka till jobb... Mamma skulle ringa när hon kommit upp på rum och så i Lund oxå...

Och fortfarande går jag och funderar... Får nog checka läget trots allt... Men där e det bestämt redan så...

Nej nu e det dags att göra vid sig... Återkommer sen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback