Sådär ja

Nu var kaffet i koppen och jag sitter här igen och nördar...Vaknade ju inte på världens bästa humör som ni kanske märkte i förra inlägget:( Måste försöka väga upp det...

Fast just nu e det mycket negativt att tänka på *suck* Kollegan, Erikas problem, pengasitsen osv.... För tillfället känns det som att allt går emot mig men det löser sig nog det med... Längtar överdrivet mycket till semestern nu... Måste sätta undan lite pengar oxå så jag har råd att betala boendet *hihi* För det skulle betalas på plats... Ville egentligen betala i förskott men men... Ska se till att ta extra distrikt med reklamen nu fram till semestern... Några hundralappar extra :)  Någon som e sugen på att följa med till Göteborg förresten?

Funderar på att ha en "loppis" i lägenheten i år oxå... har en hel del ajg vill bli av med... Någon som e intresserad av Windows Vista förresten???? För eftersom jag brutit kontakten med H så blir det inte av att ajg köper dator av honom heller... Så nu har jag ett vista liggande här hemma... Helt oöppnat och så vidare =)

Nej dags att göra vid sig men jag återkommer nog om ett tag=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback