Sådär ja...

Nu gick det att logga in igen... Ögonen går nästan i kors på mig här, men innan jag sover måste jag skicka iväg ett STOOOOOOOOOOOORT GRATTIS TILL TESSAN som blev 30 igår (13 maj, klockan är över midnatt)!!! Älskar dig gumman!!! Hoppas du fick en bra dag!!!

Och du... Tänker på dig och hoppas du får en bra dag du med:)

Måste rengöra min datormus... Den bara bråkar... Men det får bli ett projekt för morgondagen... N ska den här Therese borsta tänderna och sen uppsöka sin gosiga säng... Sova sju kvart i timmen känns det som ;) Lite ont i örat så det kan vara skönt att sova=)

Tjingeling!!

Ps. Någon som e intresserad av mobilväskor??? Har en kompis som tillverkar... Ska få dem hemskickade till mig snart... Lägger ut bilder då men hojta gärna redan nu om ni e intresserade =)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback