På grund av...

Mitt förra inlägg så drabbades jag av fullständigt "fjortisbeteende". Startade Nkotbs "Step by step"... *hehe* Undrar om Jordan fortfarande kan ta de höga tonerna... *hehe* Men enligt Donnie har han fortfarande en "excepitonal voice" (Väldigt osäker på stavningen men ni förstår nog vad det ska stå *ler*) Ser framemot "Summertime" den 13e *hihi* Har hört lite och det e väl typ som det sista de släppte... "Face The music". Lite Rn´b blandat med tuggummi pop *ler* Så typiskt 80/90 tal och ohhhhhhhh vad jag längtar tillbaka :D

Mina två pärmar på en sisådär 350 sidor(handskrivna) speglar lite vad jag tyckte om dem *hehe* Eller hur Cajjo ;) Finns inte många som läst dem men Caroline, Tessan och Lissie e några :) Gud vad jag saknar den tiden... Måste man verkligen bli vuxen... Återigen... Tidsmaskin oh tidsmaskin where are you???

Ska se om jag hittar något foto från den tiden som jag kan scanna in så ska ni få se hur mitt rum såg ut... Jag hade blivit tokig om Erika börjat göra så kan jag säga *hehe*

Dagens lista:

Glada: Nkotbs återförening
Ledsna: Att jag inte träffat Tessans lilla Leonora ännu:(
Saknar: Erika
Låt: "Funny feeling" med Nkotb *hihi*
Pojke: "F" eller MP och PH... (Oh drömde förresten om en annan MP för ett par dagar sen *hehe* Minns du Tessan???:P)
Vän: Allihop!!!!!
Att göra närmast: Ringa mamma och säga att jag e på väg...

Tjiiiiiingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback