Oh, vad...

Svårt det ska vara att komma på rubriker då :S Nyss uppstigen och känner att jag lätt kunde sovit lite till.... Det hade jag kunnat rent tidsmässigt oxå, så jag vet inte varför jag redan e uppe :S

Blev inte fler inlägg igår för jag var fullt upptagen :D Nu går det framåt med spelet *hihi* Måste bara se till att jag sparar på typ mitt usb minne eller något oxå så det inte blir som sist.... För starta om datorn måste jag göra lite då och då ju...

Tisdag idag... Inte mycket händer... Fortsätta spela plus försöka få städat lite... Orkade inte igår när jag kom hem... Men slutar ju tidigare idag så det e lugnt... Hemma vid lite i fyra så det löser sig nog *ler* Ska försöka få strukit lite tvätt oxå (Heter det verkligen så...) Kasnke ringa Tessan... Ja det e väl det so mhänder en tisdag som den här.... Och om semestrarna e klara, så ska jag boka rum på vandrarhemmet oxå :D

Nej nu ska jag ta oc hstarta en kanna kaffe och sen ta och starta spelet...

Vi hörs senare (Tror jag)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: natalie

Vad har du fastnat i för spel? :)

Postat av: natalie

jaså okey haha :D fräckt me en tjej som e hockeynörd^^
tack så mtk!

2008-05-13 @ 18:12:47
URL: http://capnsugar.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback