Oh vad skönt...

Att äntligen vara hemma igen :) Varit på jobb sen 7.15 i morse och gick därifrån 19.00 :S Känns lite långt men iaf :) Fick lite ny inspiration... Skönt att få komma igång med nytt tänk!!! Och skönt att få bekräftat att det man gör e bra :D Så nu ska jag fixa lite RÖDA saker :)

Annars rullar väl allt på som vanligt... Träffa Tessan med barn i morgon förhoppningsvis... Och så ska Erika till tandläkaren... Och KANSKE att det blir bingo på kvällen :D Vi får helt enkelt se vad tiden räcker till ;)

Nu ska jag nog ta och spela in en singel på Musicmanager :D Jag e kanske fjantig men jisses vad skoj det kan vara ibland med lite simpla spel :D Det kostar ingenting och man kan hålla spelningar och spela in låtar... Som man själv hittar på text till... Och har man ett eget band (Vilket då inte jag har...) kan man ju alltid promota det här...
MusicManager.se

Nej en kopp kaffe och så EHM 2007 sen :P

Tjingeling!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback