Neeeeeeeeeej

Nu får det vara bra för idag känns det som... Mår skit... Helt svimfärdig och ingen ork alls... springer på toa stup i kvarten plus att jag e hungrig mest hela tiden :S

Hade hoppats kunna se hockeyn men det smög sig... Orkar fan itne.. Och reklamen ligger i högar... Hur orka???

SEMESTER!!!!!!!!!!!!!! Behöver det nu.... Mer än nånsing... Tror jag håller på att stressa ihjäl mig eller något...

Fan... Inte ett enda glatt inlägg har jag lyckats åstadkomma idag :S

Och mobilen funkar inte heller :S Kan ta emot sms men itne skicka tillbaka *suck*

Den 16/5-08 = EN DAG JAG GÄRNA GLÖMMER!!!!

Tjingeling!!!

image211

En 30 meter(Eller liknande) hög staty precis vid hamnen i Göteborg... Tror den e kallad Sjömanshustrun eftersom den strå utanför Sjömansmuseet...(Tror det hette så *Hehe*)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback