Love...

Ja eller något... Dålig på att komma på rubriker känns det som *hehe*

Ja lite tom på idéer i sin helhet för tillfället... Vill göra något med bloggen... Få någon fin design på den *ler* Får väl se om jag hinner i nästa veka... Helgen e ganska full så då hinns det inte... Eller full och full... Den e full av slappande;) Behövs ibland :D

Börjar 7.15 idag och känner mig enormt seeeeeeeeeeg!!!! Somnade hyfsat tidigt igår och har sovit gott men ändå så e jag trött.. Kan det bero på vädret tro???

Har ni inget bättre för er så kolla in mina foton i
min andra blogg... Tycker kameran tar hyfsat bra bilder *ler* men vill ändå försöka investera i en ny så småningom...

Ja och så undrar man ju förstås hur det går med de strejkande sjuksköterskorna... Har ju inte hänt ett dyft... Men nu börjar ju konsekvenserna komma... Snart får väl ändå parterna se till att lösa det... Tycker synd om dem som ligger och väntar på operation, men jag förstår samtidigt sjuksköterskorna... Absolut... Alla kvinnodominerande yrken e ju faktiskt väldigt lågavlönade... Dags att ändra på det och kanske locka fler män till dem så det blir lite blandat :D En tanke bara :P

Nu e det dags för jobb=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback