Lite senare...

Inget diskat och inget städat... Lite virkat och lite tittat på tv iaf *hehe* Upptäckte ett gammalt favorit tvprogram på Tv4 sport :D American Gladiators... Minns att jag satt som klistrad och tyckte killarna var sååååååååååå snygga;)

Jag brukar aldrig handla parfym, för jag tycker det e en onödig utgift... Men nu har jag hittat min favoritparfym och bara MÅSTE HA!!!!! *hehe* Paris Hilton... Vilken sort har jag bara inte kommit fram till... Även lite sugen på att köpa en present till någon, men vet inte vilken sort bara ;) Tips... Obs!! Det e en kille :P Så Paris Hilton eller Britney Spears funkar nog inte :P

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

sergio taccini, farenheit eller hugo boss funkar alltid.

2008-05-14 @ 20:40:19
Postat av: .Ce

jag har en paris hilton parfym som luktar gott , den rekomenderar jag! :)

2008-05-14 @ 23:21:32

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback