Lite dålig...

På att uppdatera för tillfället känner jag :P Men EHM 2007 tar ganska stor del av min tid i anspråk...*hehe* Går inte bättre i den här omgången men iaf... *skratt* Kul e det :P

E det jag som e snål eller e det lite som affärerna försöker lura en... Har tänkt på hur det annonseras om två till ett förmånligare pris... Kanon... Men samtidigt... Tänk nu om jag bara skulle ha en trots allt... Så sitter jag där med en annan helt i onödan... Inte mycket att orda om egentligen men ajg har tänkt så mycket man egentligen itne behöver... Eller kasnke inte hade behövt just nu som man ändå köper... En affär har ta två paketer kaffe betala45 kronor... Ordinarie pris är 25+25.... Wow... Hela fem kronor tjänar du på att ta två... Att du sen kanske bara dricker såpass att du dricker upp en inom utgångsdatum(Dumt exempel egentligen, men ni förstår kanske vad jag menar...) Anledningen till att jag kom att tänka såhär e att jag i veckan köpte två schampoo för 30 kronor och två duschtvål för 30... Ordinarie priset för produkterna var 18 kronor stycket och jag tjänade alltså 6 kronor på detta... Jag tänkte för mig själv... Fasen jag skulle handlat fler... Men så stannade jag upp och tänkte.... Hmmm... Jag tror nog att jag klarar mig även om inte priset e det här... Äh ett rörigt inlägg men man vill alltid handla mer/Förköpa sig när det verkar jättebilligt!! Smart drag av affärerna att ge några kronor i rabatt, och få en att tro att det e superbilligt :D

Här försöker jag lägga in dagens bild... Dock glömde jag kameran på jobb igår och har varit lite slarvi i veckan... Ser att "årstidsträdet" måste fotas igen :D Jissees så fort det går när det väl börjar slå ut...

Har även lagt in en enkät på den bloggen om ven ni anser vara den bästa svenska hockeyspelaren... Kom gärna med kommentarer här med... Skriv gärna en liten kort kommentar... Alternativen jag satt där e:



Mats Sundin
Peter Forsberg
Jörgen Jönsson
Kenny Jönsson
Kim Johnsson
Henrik Lundqvist
Tommy Salo
Börje Salming
Annan....

Sådär nu e det dags att dricka upp kaffet och bege sig... Ny tandkräm... *remember*

Tjingeling!!!!


Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

JAg vet inte om jag tycker han är bäst, det finns en hel del spelare med olika kvaliteter, men han har definitivt meriter för att finnas med bland de bästa. Det är Niklas Lidström jag tänker på och då får jag väl lägga min röst på honom :)

2008-05-08 @ 12:56:50
Postat av: Therese

*hehe* Skulle ha honom med som en kandidat men något blev fel oc hhan kom aldrig med:( Okej... Så en röst för lidas=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback