Kan bara...

Säga SUCK!!! Får ett sms från Daniel som frågar om jag hört något om att PA ska vara assisterande tränare i Mig nästa säsong... Jag svarar nääääää.... (Fullt upptagen med att spela). Men jag stängde ner spelet och kollade in Mifs hemsida... Jodå det var sant... Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta :S Känns lite som att mitt förtroende försvinner när det går till såhär... Men det ska itne gå ut över spelarna och de som bestämt sig för att stanna kvar förtjänar verkligen stödet... Nu e visst Janne Öberg snart klar för ett nytt kontrakt oxå :) Jaja... Suckar väl och ojar mig lite men sen går det över... Precis som vanligt...

Blev lite avbruten... Erika ska snart ha den trevliga veckan och ville ha sin mamma med till affären...... Efter att hon skällt på mig det första hon gör när hon kommer hem... Men men det gick över *hehe*

Så nu när jag skrivit klart ska jag ta mig en kopp kaffe och sen fortsätta spela tror jag.. Ska ta upp Mif till eliten igen ju :S Men med de spelarna jag har ska det inte gå att misslyckas *hehe*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback