Jaha...

Så var det söndag igen... Och dags att försöka summera veckan... Vad har hänt??? Tja inte mycket...

Har haft alla mina iup nu...
Janne Öberg förlängde med malmö... Positivt...
Blivit en vän "fattigare"
Haft Mårten och Darling på besök...
Gjort fläskpannkaka för första gången...:D Blev lyckat...
Lyckats förlora kvalet två gånger på EHM 2007

Tja... Mer händelserik än såhär blir nog inte min vecka *skratt*

Så nu e det dags att lägga in gårdagens bilder på den
andra bloggen

Hörs senare när min hjärna vaknat riktigt ;)

Kolla gärna in här och lägg ett bud... Jag ska kolla omdet finns fler playstations :P



Tjingeling!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: S

Snygg blogg du har!! olika färger och allt. Det ser så glatt ut =)

ha en trevlig dag


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback