Jaha

Tyckte du sa att vi inte skulle höras något mer??? Ändå var du tvungen?? Men jag tänker inte lägga ner mer energi på dig efter det här :) Ja jo jag har problem och det vet jag om men du borde nog sopa rent framför din egen dörr först innan du bara slänger ur dig sånt... Hade jag bett dig förklara, så hade det bara kommit ett "skitsamma" Känner dig grabben... Du säger saker utan att tänka och visst jag e kanske falsk... Men ligger nog i lä mot dig...

Nej nu släpper jag det ämnet :) Ska snart iväg till jobb... Känner mig lite off idag men vaknade ju vid 1 och retade mig lite sen var det ju hockey på radio :D Men somnade innan målkalaset började :S 9-0... Trodde jag faktiskti nte... *hehE* Inte efter första perioden...

Idag e Ingrid tillbaka på jobb:) Skönt faktiskt... *ler* Visst funkat bra med vikarie men det e alltid bäst när allt e som det ska :D Var över en vecka sen sist :S

Och i eftermiddag kommer Tessan med barnen!!! Så nice!!! Verkligen saknat dig gumman!!! Och lilla Leonora har jag ju inte träffat alls :S Känns lite snopet... Men det får vi ta och ändra på :) Tyvärr har jag itne hunnit med att köpa något åt dem... Isa fyller snart år... Tessan blir 30 om en vecka :P Och lillan skulle haft något... Men jag får jobba p ådet... Hinner dock inte idag :(

Spelade igår men det gick inte något vidare så jag började om *iiiihhh* Låter inte osm mig men orka att spelarna skriver kontrakt och sen bryter det efter en månad :S Och allt för att man skulle spela allsvenskan *hehe* Nu har jag signat alla jag vill ha utom PH... Han totalvägrar... Snåle *skratt*

Nej nu e det dags att bege sig till jobb... Får skjuts av Carro idag =)

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!
Postat av: Peter

Heja P.H! Flinar

Postat av: Therese

*fnys*

2008-05-06 @ 23:04:02
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback