Jag vill...

Ha hockeysäsong igen... Fast samtidigt e det ganska skönt med vår/sommar... Man kan behöva samla ner verna efter kvalserien... *suck* Som en förälder på jobb sa:

"Resan du tog till Leksand var väl ändå inte semester? Det måste ha varit fruktansvärt trist..." Och ja hon har rätt... Jag var utpumpad när jag kom tillbaka...  *hehe* Men men... Ny säsong Nya tag... Så himla glad att så pass många bestämt sig för att stanna...=)

Dags att jobba igen i morgon... ETT barn i hela huset 'hehe* Och hmm massa personal... Men vi ska se till att få städat lite på avdelningarna... Plocka undan, tvätta osv... Sånt som man inte hinner med i vanliga fall...

Oh... Varför tog jag inte reda på igår vad mamma och Jan skulle ha för nätverkskort :S Nu ringer Jan oc hfrågar... Eh jag har inte röntgenblick och kan titta in i datorn :S Ska ner dit igen efter jobb i morgon och försöka få rätt på det... Som sagt.. .tre usb minnen börjar bli lite lite nu *hehe* Byxorna oxå kanske :P Och fortsätter det så tycker jag att jag ska få en del av mitt årskort till nästa säsong betalt;)

Titta gärna in på
http://esenese.blogspot.com och kommentera dagens foto eller något... Rösta på vad ni vill att jag ska skriva om osv =)

Nu ska jag ner i källaren och fortsätta tvätta:(

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback