Jag börjar bli gammal...

I slutet av 80-talet/början av 90-talet var jag helfrälst i en serie som hette "Saved by the bell". Senare visades den på Tv3 under namnet "Pang i plugget" Jag och R brukade titta på den förr... En riktig fjortisserie så att säga *hehe* Men guuuuuud vad gammal jag börjar känna mig när jag läser att huvudrollsinnehavaren Mark-Paul Gosselaar e 34 år :O Men skiiiiiiiitsnygg ännu ;)

Den här bilden hade jag faktiskt uppsatt när jag bodde hemma :P Tror tom jag hade den någon tid på Hallasvängen *hehe*

image206

Hade ju inte sagt nej tack till honom :P Men han e gift(Hur länge har jag sovit??????) och har tv å barn... Kan itne fatta att jag missar allt sånt :P Nu e det tolv år sen han gifte sig men iaf *hehe*

Tjingeling


Lämna en kråka tack!
Postat av: jonna - en sån där

jamen visst är det! hans små bullkinder och dom härliga valkarna på låren, det är ju bara underbart! :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback