Igår...

Skrev en vän till mig och bad mig respektera att han inte orkade höra av sig på ett par dagar... Klart jag respekterar det, men samtidigt tänker jag inte sitta och vänta på att han ska höra av sig, utan jag  fokuserar då på de vänner jag har... Just nu e det liiite för mycket att ta och det här fick mig att bryta ihop på väg till jobb... Men ajg bet ihop och klarade mig igenom dagen... Men samtidigt känner jag att just nu hade jag verkigen behövt alla mina vänner... Det känns egoistiskt att säga så men så e det... Och att då få ett sånt besked gjorde inte det hela bättre... Han sa att det gällde alla och inte bara mig, men det känns ändå... Men men. Jag överlever det här oxå... Orkar dock inte stå där med öppna armar den här gången... klart han får höra av sig när han orkar, men jag orkar inte anförtro honom något igen... E kanske för krävande som vän... Jag vet inte... Eftersom det hänt en hel del där på sistone oxå...  Aja... Orkar inte tänka på det mer...

När jag pratade med mamma igår kväll hade hon itne fått något besked... Men hon hoppades att det skulle komma senare eller idag... Hon skulle höra av sig och gjorde inte det så antingen somnade hon eller så ville hon vara i fred... Ska försöka få tag i henne när jag kommer hem...

Och idag kommer Tina ner... Ska bli så härligt att träffas igen gumman!!! Saknar dig massor!!!


Kanske dags att kolla om man hittar en digtalkamera här *ler* Fick svar från BenQs support igår men de ville bara ha mer info... Gav dem det de ville ha så svar får jag förhoppningsvis idag...

Nu ska jag klä mig, men återkommer säkert innan jag går =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback