Hundvakt

Ska jag vara idag *ler* Nice... Ska bege mig ner till Anna och Ewe runt 12... Sen e jag nog där typ hela kvällen... Funderar lite på om jag ska ta en liten runda med reklamen nu på morgonen... Så har man inte allt imorgon...Men känner jag mig själv rätt så sitter jag och spelar istället *hehe*.

Tydligen ska det bli mer än lite varmt ute idag... Lite tropisk värme tyckte jag de pratade om... Så kanske lika bra att hålla sig inne så gott det går nu... Vi får se vad jag bestämmer *ler*

Cajjo och Fjida var här igår/inatt och det var trevligt! Saknat er tjejer:( Får inte dröja så länge till nästa gång;) lite synd att inte jag har bil bara... Då kunde jag kommit till er lite då och då oxå!!!

Fick tvättat upp det mesta igår... Tack snälla Eva :) Så nu blir det bara lite i morgon... Lite påslakan oh sånt man bara tvättar upp för att det ska så vara *ler*

Oh vad skönt med kort vecka... Och till på köpet slutar jag tidigt på torsdag... Så trevlig så trevligt! Ska på kalas hos Hugo då oxå... Får se om jag hittar det jag tänkt mig åt honom... Annars får vi leta upp något annat=) Men det löser sig nog...

Nu e det iaf dags att surfa vidare =)
Parlino.se

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback