Hillo!!!

Ja så var det lördag morgon... Har sovit i soffan i natt om det nu skulle intressera någon... *hehe* Orkade helt enkelt inte bädda sängen... Dvs renbädda den, så jag och Erika la oss för att se film och som vanligt så slocknade man som ett ljus...

Har återupptagit virkningen :P Tant???Ja jag vet, men det e så grymt avkopplande och det e nog enda gången jag verkligen släpper allt och bara fokuserar på virkning... Hjärnan e helt blank vid dessa tillfällen :D Så skönt... Balkongen en varm sommardag med virkning, kaffe och bra musik... Det e livet måste jag säga :D

Har väl inga planer direkt för helgen... Cajjo vill att jag ska komma in dit men vet inte riktigt hur det ska gå till... Hade gärna velat gumman!!

Nej nu e det dags för lite rostemackor och dagens första kopp :D Nice... Vi hörs nog senare...

Har ont i min tumme... Direkt klupmigt av mig :( Men men heter man Therese så gör man ;)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback