Han skulle...

Fixa ett kvitto... Annars var han sitt vanliga "charmiga" jag... Vet inte riktigt när det blev fel... Han skyller allt på mig, men ärligt vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort... Mer än stått på mig lite mer än innan... Mesar inte med allt och alla längre... tan passar det inte så säger jag bara... Nänä... Då struntar vi i det... Men tydligen hade jag agerat på konstiga sätt... det har jag kanske... Jag vet inte... Men människor förändras... De växer som människor oc hjag står inte och tar en massa skit längre... Jag e stolt för det jag har, för jag har jobbat mig dit... Må så vara att jag inte lever i lyx och flärd men jag klarar mig... Blir lite ledsen dock när folk inte kan acceptera att man förändras... Och att det e nog aldrig ens fel att inte ett förhållande(I detta fallet vänskap) inte fungerar... Jag ljög en massa och var socialfall osv... Ja jag har dragit en vit löng för honom en gång... Det kan jag erkänna... Men det var för att jag blev så himla trött på att höra hans babblande... Dels om en massa tjejer som han tydligen hade och dels om den tjejen som var på besök... Vad rör det mig? Ja jag har varit förälskad i honom... Men itne längre... Definitivt inte längre....

Shit... Ingen bra vecka känner jag... Och nu hopar problemen sig ännu mer *suck* Extra utgifter och sjukdomar.... *suck suck suck*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback