Göteborg here we come=)

Har precis bokat vandrarhem och kolla upp Göteborgspass... så nu finns det inte någon återvändo *hihi* Ska bli mysigt att få lov att rå om min tös lite grand... Bara vi två... Kanske en kompis till henne med men isf bor hon väl eventuellt hos sin farmor... Hade varit skoj om Tinis kunnat följa med oxå :(

Semestern går igenom vad jag förstått så äntligen kan man planera :P Snart dags att börja nedräkning känns det som :D Får ta och kolla upp antalet dagar samt antalet arbetsdagar *hehe*

Ni som inte vet vad ni ska köpa till mig i födelsedagspresent (Eller till någon annan). Här har ni en fin idé =) Jag har provat något liknande fast med nallar... Väääääldigt uppskattat oc hjag hoppas på åtminstone 20 såna här när jag blir äldre än tant *blink*

Chokladogram

Dags för kaffe ch disk... Hörs nog senare för nu spårade spelet ur... Dvs jag börjar förlora *suck*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: natalie

Jaså okey! vilket lag hejar du på då?
mitt ex gick i hockey så ja va väl typ intreserad på hans matcher:P men inte så värst annars!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback