Godmorgon

Klockan är lite över sju... Jag e uppe, nyduschad och oförskämt pigg... Något stämmer inte... Det e lördag idag och jag kunde sovit åtminstone en time till, men jag fick för mig att gå upp nu... Så det blir nog lite spelande av innan jag beger mig ner till stan...

Och hinner jag ikväll ska jag försöka fixa till alla htmlkoder... Jag skrev ju för ett tag sen att jag ville göra något drastiskt vid bloggen, men det här var jag inte beredd på *hehe* Så inga koder eller något fanns sparat... Ska dock ta och leta upp dem igen =) Men nu blir det lite annorlunda dock... *ler*

Hoppas H hör av sig idag om kvittot så jag kan få reda på om felet täcks av garantin eller om det e dags för en ny... Funderar på att köpa en ny ändå så har ju faktiskt erika oxå en =)

Runt 11 e det dags för reklamen sen i eftermiddag blir det städning och försöka få ordning på det här *ler*

Imorgon e det nog dags för en tripp till Daniel... Tömma usb minnet och snacka lite skit... Han sov ju igår när jag ringde *hehe*

Nej dags för lite kaffe och fortsätta packa ner reklamen!!!

Tjingeling!
SMS.se

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback