God morgon igen då...

Ja så var det söndag igen och idag betyder det att det e dags för reklam... Hoppas vädret håller i sig så det inte börjar regna :S Men det får ju gå det med *hehe*

Sovit i soffan idag med och för första gången på jättelänge känner jag mig inte supertrött... Känns inte som om jag blivit överkörd av en lastbil idag... Skööönt!!! Kan det ha varit så att jag oroat mig för mamma rent omedvetet??? Iaf så mådde jag mycket bättre direkt hon blev inlagd igår... Weird...

Idag e det reklam och städning som gäller... Och bloggande såklart... *hihi* Blivit lite beroende...

Har precis lagt in lite foton på mitt usb minne så jag tänkte bege mig till Daniel i vekcan och be honom lite snällt att bränna ner dem på skiva... Snaaaaaaaaart kan jag formatera min dator =) Härligt!!!!

Ny vecka i morgon.... Och förresten... Nedräkningen börjar nu :) 53 dagar kvar till semester!"!!! Och då har jag räknat med helgerna, men att semestern börjar den 11e efter jobb=). Oh vad skönt det ska bli =) Bara ta det lugnt innan det e dags för Göteborg =) Vi har bestämt att vi åker dit tidigt och hem sent den 2e.... MEst för att få ut så mycket som möjligt av tiden där uppe... Sen har vi pratat om Stockholm nästa år eller möjligtvis Skellefteå... Plus en runda till Tyskland=)

Nej lite bilder, sen e det dags för kaffe och att vänta på att mamma ringer...

   

Gratisgodis.se

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback