Glömde...

Dricka kaffe innan jag borstade tänderna... Hur smart e det på en skala... :S Så nu avvaktar jag nog ett tag... Tar och städar lite i stället... allt för att ha något annat att tänka på... ÄLSKAR MIN MAMMA MEST!!"!!

Ska sätta in pengar till en kompis oxå... Tack åter en gång och förlåt att det dröjt... Som sagt... Galen månad... OCh ännu toigare blev det nu :S *suck* Så efter att ajg varit hos mamma e det ner på banken och fixa dosan...

Ska lägga in lite bilder på
http://esenese.blogspot..se Inte dagens bild ännu men lite andra bilder... Och är fortsätter jag med Göteborgsbilderna... Ni tröttnar säkert på mig *hehe*

image226

Ihhhh..... Undrar om Erika vågar åka den... Och om hon gör... Vem tror ni då står med hjärtat i halsgropen hela tiden????:S

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback