Funderar på...

Om jag ska sätta mig i soffan och zappa på tvn eller spela en ny omgång av Ehm eller *host* Städa... Vet ju vilket som lockar mest, men samtidigt vet jag vilket som BEHÖVS mest oxå :S *suck* Varför ger jag mig själv alltid så dåligt samvete??? Aja...

Såg precis att jag återigen missat Ugly Betty *dubbelsuck* Och då var det ändå reprisen idag... *Blä* Så det blir till att tänka på vad som kan ha hänt när det e dags för nästa avsnitt på tisdag....

Ska prova med att lägga in ett förslag om att man borde kunna visa videoinägg från sin egen hd här oxå... Funkar hur bra som helst på blogspot :) Här måste man ju först lägga upp dem på youtube eller liknande, men det behövs inte där...
Jag har lagt in några filmer här...

Nej dags att forsätta fundera :P

Puss kram syns på stan!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback