Frukost

Till Erika höll jag på att glömma *hehe* Men nu ska hon få sina älskade ägg;) Har ju hyfsat gott om tid innan jag måste gå *ler* Brukar inte vara färdig i så här god tid, men idag gick det snabbt :)

Känner att jag hade behövt träffa dig nu... Lite jag vill prata med dig om... Men vill inte ta det via sms... saknar dig hela tiden :(

Kyckling till middag idag har jag bestämt ;) Tina ska ju äta här oxå :P Våldgästning??? *hehe* Nä inte alls... För jag hade tänkt bjuda henne men hon hann före :P

Usch vad jag vill komma bort nu... Men samtidigt känns det som om jag inte har råd... Men det SKA jag ha råd till... Det här med kameran och så vidare löser sig... Ska boka tåget såfort lönen kommer och sen ser jag vad jag har över och köper kamera då... Finns ju fakitskt lite resurser att ta av *ler* Har ju sparat en liiiiiiiten del plus att vi tar dubbla distrikt i reklamen så det ska nog allt lösa sig =) Skönt ska det bli iaf!!

image183

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback