Fredag!!!

Så skönt *ler*

Hade grillkväll på jobb igår med uppträde och sånger. Barnen var underbart duktiga. Sen var det grillning och såklart hamnade jag i hockeysnack med en av föräldrarna. Eller rättare sagt 2... Har ju sina orsaker men alltid kul att diskutera hockey ;-)

Idag ska jag direkt hem och sortera reklam samt städa... Ikväll kommer ju Cajjo och Fjida hoppas jag :D

Händer absolut inget skoj för tillfället... Går bara och har nedräkning till semestern känns det som... 43 dagar kvar :D Tjohoo!!!

Var ute och shoppade nya kläder igår... Det behövdes... Jag unnar ju aldrig mig själv det så nu var det verkligen dags. Ett par kortbyxor, två topar och två bh. Kan inte bli bättre=) Visserligen e jag fattig nu men det lever jag med :D Skönt att äntligen kunna göra det.... Ha lite sommarkläder =) Ska se om jag kan bege mig ner till mamma och sy om mina jeans till shorts oxå... Behöver lite sådana *hehe*

Erika har fått inbjudan till konfirmation... Och hon var väldigt positiv till det... Min lilla tjej börjar bli stor :S Usch usch usch!!!

Nej om man skulle ta och göra vid sig... Blir nog en lugn dag på jobb idag oxå... Inte så många barn... *ler *Får se om vi hinner göra lite saker vi inte hinner annars...

Ha en underbar dag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback