Fick sparken

På spelet då alltså *hehe* Sa ju att det inte gick något vidare :( Men men... Får väl börja om från början... För jag ger mig då inte på att coacha ett annat lag... Nooooo way ;)

Annars händer inte så hemskt mycket... Jobbat idag... Resten av veckan ser ut att bli lugn på jobb=) Massa lediga barn *ler* Kan vara skönt ibland...

Har hunnit med att stryka lite och nu ska jag nog snart ta mig en kopp kaffe till och sen fortsätta med det... strykning alltså... Får se om jag hinner med att skriva lite mer sen oxå :D

Varför får du mig att må som du gör?? ?Varför får du det att spritta i hela kroppen? Ett enda ord från dig och jag e fast... Älskar dig fast jag inte borde!!!

Vi hörs nog lite senare...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback